2011-06-14

Дослідження (відсутності) карт сервісних центрів мобільних операторів

Давно вже вражав факт, що організація списку відділень банків і центрів обслуговування мобільних операторів реалізована найпростіше для веб-розробників (лінивих, дуже лінивих мало не за суттю) і найскладніше для користувача. Банків багато, тому написати вирішив операторам.

Київстару (власне, він мені і треба був):
Знайти наближчий (!) центр обслуговування на сайті жахливо важко. Відмічу, що мені він потрібен для придбання стартового пакету - вам вигідно якнайшвидше отримати нового абонента.
Не думаю, що відмічення існуючої бази даних сервісних центрів на популярних картах (Google Maps, OpenStreetMap, etc.) займе більше кількох днів праці однієї людини разом з інтеграцією карт на сайті або хоча б формуванням посилань з відповідними координатами.
Більше того, знайти на сайті навіть розділ "де підключитися" виявилося складним завданням.
Лишився дуже незадоволений зручністю сайту.
Дякую за увагу, чекаю на відповідь.

Life’у:
Знайти наближчий (!) центр обслуговування на сайті важко. Відмічу, що мені він потрібен для поповнення рахунку - вам вигідно отримати гроші швидше.
Не думаю, що позначення існуючої бази даних сервісних центрів на популярних картах (Google Maps, OpenStreetMap, etc.) займе більше кількох днів праці однієї людини разом з інтеграцією карт на сайті або хоча б формуванням посилань з відповідними координатами.
Дякую за увагу, чекаю на відповідь.

МТС’у:
Знайти наближчий (!) центр обслуговування на сайті жахливо важко. Відмічу, що мені він потрібен для придбання стартового пакету - вам вигідно якнайшвидше отримати нового абонента.
Не думаю, що позначення існуючої бази даних сервісних центрів на популярних картах (Google Maps, OpenStreetMap, etc.) займе більше кількох днів праці однієї людини разом з інтеграцією карт на сайті або хоча б формуванням посилань з відповідними координатами.
Дякую за увагу, чекаю на відповідь.

Найшвидше список центрів знайшовся на сайті Life, у МТС теж з першої ж сторінки потрапив, а найдовше шукав у Київстару - відвідав три (!) сторінки:
  • -> читання посилань на головній, пошук на сторінці за ключовими словами, ще раз перечитування посилан;
  • -> значок збільшувального скла, *а де пошук, а не карта сайту?*, пошук на сторінці за ключовими словами, перечитування майже усіх головних пунктів;
  • -> "Повна версія", знову пошук на сторінці;
  • -> Де підключитися.
Здається, раніше там була відмітка про дизайн вашого любого Тьоми. Але зараз щось нема, йому стало соромно, чи що? Хоча якщо вони посварилися, то зрозумів би обох.
У лайфу найбільш куца форма зворотнього зв’язку.
Найважче перебрати усі існуючі у МТС, вони ще й не на одній сторінці.
Тільки Life не дискримінує на словах, при вказанні номера не наголошуючи, що "ви не є абонентом".

Не дивився на сайти іноземних операторів, бо мені це зараз все одно, наразі випало жити тут. Що там, хтось роздивлявся?

4 коментарі:

  1. Відповідь Київстару:

    Шановний Сергій,

    Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до компанії «Київстар».

    Для того щоб отримати повну відповідь на питання, що Вас цікавить, зверніться, будь ласка, до інформаційно-довідкової служби компанії «Київстар», яка працює для Вас цілодобово, 7 днів на тиждень. Наші фахівці завжди з радістю допоможуть і нададуть кваліфіковану консультацію з будь-яких питань відносно послуг компанії «Київстар». У разі потреби, будь ласка, дзвоніть:
    ...

    ВідповістиВидалити
  2. Відповідь МТС порадувала:
    Шановний Сергію!

    Ваше звернення розглянули в Центрі Обслуговування Абонентів.

    Зазанчимо, що перелік салонів-магазинів МТС Ви можете знайти за даним посиланням http://www.mts.com.ua/ukr/shops_mts.php .
    Стосовно Вашої пропозиції про розміщення гіперактивних посилань на web-карти, інформація передана для аналізу.

    Дякуємо за увагу до нашого сайту.


    Поки їх вважаю лідерами, не обманули фразою "ваша думка має значення".

    ВідповістиВидалити
  3. то це лайф, значить, попереджав про три дні, ясно

    ВідповістиВидалити
  4. Life:

    Доброго дня, Вас вітає оператор life:)!

    Дякуємо за звернення.



    Сергій, адреси фірмових магазинів life:) Ви можете знайти за посиланням:



    http://www.life.com.ua/index.php?area=mylife&lng=ru&page=2-4



    Що стосується бази даних популярних карт Google Maps, OpenStreetMap – ці сервіси надає не оператор life:), а інші компанії. Щодо відображення додаткової інформації та пропозицій по удосконаленню цих сервісів Ви можете звернутись до виробника або служби підтримки.



    Ви можете телефонувати нам 24 години на добу, 7 днів на тиждень за номером ...

    ВідповістиВидалити