2011-03-16

Ubuntu Linux 10.10 на Impression ImPAD 1410

Дорогувато воно за такі характеристики. Собі б не взяв.
Але якщо ви вже придбали, то після встановлення Maverick Meerkat сенсорний екран не зовсім працюватиме - лише два пальці розпізнаватиме як натиснення у лівий верхній кут. Можливо, у 11.04 все працюватиме одразу.

Отже, для 10.10 найперше - виконати ці інструкції:
http://lii-enac.fr/en/architecture/linux-input/multitouch-ubuntu-howto.html
(lsusb показує 222a:0001, вже відправив інформацію розрозбникам, думаю, що скоро додадуть у таблицю).

Далі для розблокування екрану без клавіатури достатньо запустити onboard і відмітити відповідне налаштування. Але використовувати її як основну екранну не раджу, є набагато краща Florence. Тільки не компілюйте її у каталогах з кириличними іменами (принаймні версію 0.5.0), краще перемістити у $HOME/florence. І раджу спробувати авто-приховування у ній. І ще зробити фон білим, а підписи чорними. Коротше кажучи, підлаштовувати під себе - обов’язково, розглядаючи усі налаштування.
Останнє, що я встиг поки що - побавитися з easystroke. Ставити жести на основну "ліву клавішу" можна, але для нормальної роботи з перетягуванням і виділенням треба поставити агресивну затримку і виконувати жести швидко.
Ну і спрацьовування правої після затиснення теж дуже рекомендовано (Система - Параметри - Миша).

Наразі все, поки власник втік і далі я його налаштовуватиму завтра.

UPD: і BURG.

2 коментарі:

  1. Як з 11.04 працює? Варто брати, чи є щось, що працює з Убунтою краще?

    ВідповістиВидалити
  2. Поки 11.04 тільки з liveUSB тестував. З того часу стільки сталося, що я й забув, чи запрацював там одразу сенсорний :) Наче ні.
    Ну і статус Bluetooth 3.0 у лінуксі я ще не знаю - на ImPad не працює. Зараз власник взагалі не у Києві, може ось на цьому тижні приїде і я продовжу тести :)
    Крім того, там сенсор тільки на дві точки максимум.
    Але поки не в курсі, чи десятипальцевий Eee TF101 нормально працюватиме з Ubuntu.
    А плюс у стрілках і ентері збоку які якраз дозволяють спокійно вибирати куди завантажуватися.
    Не сказав би, що задоволений роботою T101MT, але все ж набагато краще, ніж цей (у другій беті Unity там не запускалася і я встановив Gnome3 з PPA. Після власниця тестувати Unity ще не виявляла бажання, а навіть була проти :) ).

    Сам мрію про SmartBook V2+ від Always Innovating або щось із PixelQi. Але перші дуже нестабільно поставляються, а друге я в Україні ще не бачив.

    Кого я не знаю чи забув? :)

    ВідповістиВидалити